Коваль Наталія Овер’янівна

практичний психолог  

тел. 0502075771

E-mail: nataliya.koval3@gmail.com

 

Робота психологічної служби

Сьогодні, коли актуальними є питання гуманізації нашого суспільства, індивідуалізації навчання та динаміки розвитку дитини, функціонування та розвиток психологічної служби є вкрай необхідними. Психологічна служба закладу освіти діє з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, своєчасне виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників навчально-виховного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці.

 

Діяльність психологічної служби

  • виявлення психологічних  проблем у  закладі освіти;
  • організація середовища, яке сприяло б розвитку особистості, забезпечило умови для повноцінного розкриття наявного потенціалу всіх учасників навчально виховного процесу;
  • психологічна допомога учасникам навчально-виховного процесу: учителям, дітям, батькам;
  • профілактика та психологічна корекція розвитку учнів у навчально-виховному процесі;
  • орієнтація  учнів на формування навичок здорового способу життя та захист психічного здоров’я.

Пріоритетні напрямки та форми роботи

З учнями:

  • психологічний супровід розвитку підлітків;
  • допомога старшокласникам у професійному самовизначенні ;
  • профілактика правопорушень серед неповнолітніх;
  • орієнтація на здоровий спосіб життя;
  • попередження всіх проявів насильства над дітьми;
  • індивідуальна корекційно-відновлювальна робота з корекції емоційно-вольової та пізнавальної сфер.

З педагогами:

  • просвітницька діяльність, поглиблення компетентностей із психологічно-індивідуального розвитку особистості на семінарах, педрадах;
  • організація ефективної взаємодії з усіма учасниками навчально-виховного процесу;
  • підтримка психологічного здоров’я.

З батьками:

  • просвітницька діяльність;
  • анкетування, тестування та опитування батьків, з метою оптимізації навчально-виховного процесу;
  • консультування з питань психолого-фізіологічних особливостей розвитку дитини.

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

  • Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
  • Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
  • Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
  • Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
  • Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
  • Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
  • Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
  • Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
  • Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
  • Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності.
  • Вони знаходять любов на землі.

 

Антибулінгова робота

Стоп булінг

Протокол засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування)

Про створення комісії з розгляду випадків булінгу у закладі освіти

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) в школі

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі

Рекомендації МОНУ щодо створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)

Інструкція для дітей "Як правильно та своєчасно реагувати на прояви цькування"

 

Зразок заяви