Коваль Наталія Овер’янівна
практичний психолог
тел. 0502075771
E-mail: nataliya.koval3@gmail.com
Робота психологічної служби
Сьогодні, коли актуальними є питання гуманізації нашого суспільства, індивідуалізації навчання та динаміки
розвитку дитини, функціонування та розвиток психологічної служби є вкрай необхідними. Психологічна служба закладу освіти діє з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, своєчасне
виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників навчально-виховного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному
розвитку та поведінці.
Діяльність психологічної служби
-
виявлення психологічних проблем у закладі освіти;
-
організація середовища, яке сприяло б розвитку особистості, забезпечило умови для повноцінного розкриття
наявного потенціалу всіх учасників навчально виховного процесу;
-
психологічна допомога учасникам навчально-виховного процесу: учителям, дітям, батькам;
-
профілактика та психологічна корекція розвитку учнів у навчально-виховному процесі;
-
орієнтація учнів на формування навичок здорового способу життя та захист психічного
здоров’я.
Пріоритетні напрямки та форми роботи
З учнями:
-
психологічний супровід розвитку підлітків;
-
допомога старшокласникам у професійному самовизначенні ;
-
профілактика правопорушень серед неповнолітніх;
-
орієнтація на здоровий спосіб життя;
-
попередження всіх проявів насильства над дітьми;
-
індивідуальна корекційно-відновлювальна робота з корекції емоційно-вольової та пізнавальної сфер.
З педагогами:
-
просвітницька діяльність, поглиблення компетентностей із психологічно-індивідуального розвитку особистості на
семінарах, педрадах;
-
організація ефективної взаємодії з усіма учасниками навчально-виховного процесу;
-
підтримка психологічного здоров’я.
З батьками:
-
просвітницька діяльність;
-
анкетування, тестування та опитування батьків, з метою оптимізації навчально-виховного процесу;
-
консультування з питань психолого-фізіологічних особливостей розвитку дитини.
Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!
-
Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
-
Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
-
Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
-
Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
-
Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
-
Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
-
Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
-
Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
-
Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
-
Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності.
-
Вони знаходять любов на землі.
Антибулінгова робота
Стоп булінг
Протокол засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування)
Про створення
комісії з розгляду випадків булінгу у закладі освіти
Порядок
реагування на випадки булінгу (цькування) в школі
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в закладі
Рекомендації
МОНУ щодо створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)
Інструкція для дітей "Як правильно та своєчасно реагувати на прояви цькування"
Зразок заяви